لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

چگونه بفهمیم دیابت نوع 2 داریم

حامد متقی | شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ق.ظ | ۲ نظر

چگونه بفهمیم دیابت نوع 2 داریم ؟ علائم و نشانه های اولیه دیابت نوع 2 چیست و چگونه زودهنگام آن را تشخیص دهیم. ما همچنین در مورد خطرهایی که این بیماری برای ما ایجاد می کند نیز صحبت می کنیم.

دیابت نوع 2 باعث می شود سطح قند خون فرد بیش از حد بالا رود. شناخت علائم و نشانه های اولیه این بیماری مزمن می تواند فرد را زودتر تحت معالجه قرار دهد که این امر خطر عوارض آن را کاهش می دهد.

دیابت نوع 2 یک بیماری شایع است. یک گزارش معتبر از سال 2017 از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) نشان داد که 30.3 میلیون بزرگسال در ایالات متحده مبتلا به دیابت هستند. در این گزارش همچنین تخمین زده می شود که 84.1 میلیون بزرگسال آمریکایی مبتلا به پیش دیابت هستند.

افراد مبتلا به پیش دیابت قند خون بالاتر از حد طبیعی دارند، اما پزشکان هنوز آنها را دیابت نمی دانند. به گفته منبع معتبرافراد مبتلا به پیش دیابت معمولاً در صورت عدم درمان، در طی 5 سال به دیابت نوع 2 مبتلا می شوند.

شروع دیابت نوع 2 می تواند تدریجی باشد و علائم در مراحل اولیه خفیف باشد. در نتیجه، بسیاری از مردم ممکن است متوجه نشوند که این شرایط را دارند.

منبع:

چگونه بفهمیم دیابت نوع 2 داریم

 

  • حامد متقی

نظرات  (۲)

علائم ننوشته بودید لاقل منبع میزاشتیدبریم خودمون بخونیم

  • حامد متقی
  • سلام .

    لینک گذاشته ام. ولی باز بطور روشنتر قرار میدهم

    ممنون

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی