لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

دوستشون داریم

حامد متقی | پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

من همیشه دوست دارم به خدماتی ها و کارگران شهرداری و فقیران کمک کنم و همیشه این زحمت کشان را دوست دارم.

 

به نظرم حتی به فقیران در خیابان هم باید کمک کرد و به ایشان احترام گذاشت. بعضیا می گن بعضی از فقرا ادا در میارن و واقعا اونقدر فقیر نیستند و نباید به اونا کمک کرد. این افراد می گن گدا پروری نباید کرد. من کاملا مخالفم

 

مگه اون طرف حتما باید از گرسنگی بمیره تا ما بهش کمک کنیم. 

کسی که وضعش بده باید بهش کمک کرد. هر کس هم به اندازه ای که می تونه باید کمک کنه

 

ما هموطنانمون را دوست داریم. ما به هموطنانمان کمک می کنیم

  • حامد متقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی