لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

برگشت مجدد به کار

حامد متقی | چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۴۸ ب.ظ | ۱ نظر

اوایل که گفتند تا شانزدهم تعطیل هستیم . باید توی خانه بمانیم، خیلی ناراحت شدم و فکر می کنم باید چیکار کنم و چطور وقت بگذونم. حالا از اینکه باید شنبه برگردم سر کار دلم گرفته laugh

فکر می کنم آدمیزاد حسابی می تونه خودش را با شرایط وفق دهد و مطابق با شرایط تغییر کنه.

 

چند روز پیش یکی از مسئولین گفته بود که باید به زندگی با کرونا عادت کنیم. میشه ازشون بخواهیم که لطفا شما هم بیایید و مثل ما با کرونا زندگی کنید و عادت کنید angry

  • حامد متقی

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز
وقت بخیر
خیلی وقته به وبلاگ من سر نزدی!
آخه چراااا؟!
من چه بدی به تو کردم؟!
خب بیا فقط یه سلام و علیک و احوالپرسی بکن و برو.
خیلی سخته؟
هرگز! سخت نیست.
منم حتما حتما حتما به وبلاگت سر می‌زنم. مطمئن باش.
بیا به وبلاگم و یه نظر بذار.
حتی برای گفتن یک سلام.
باور کن منم بهت سر می‌زنم.
حیف نیست که توجهی به وبلاگ همدیگه نداریم!؟
آیا این سرکشی‌ها تاثیر خوبی روی بازدیدهای بیشتر روی وبلاگ‌ها نداره!؟
پس منتظرم منتظرم منتظرم که بیای!
اومدیاااا....
یا علی مدد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی