لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بازار قدیمی کرمان

حامد متقی | سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

چند وقت پیش مجدد به کرمان رفتم. گذشته از کلمپه و کماج سهن  و ادویه های عالی و غذاهای کرمان یک چیز دیگه ای که بسیار برای من جالب است بازار قدیمی کرمان است. می تونم بگم هیچ شهر دیگه ای همچنین بازار جالب و فعالی نداره.

بسیاری از کالاها و وسایل را با قیمت مناسب می توان در این بازار کرمان خرید. یک نکته مهم دیگه هم که دلم نیومد نگم اینه که مردمانی واقعا خونگرم و دوست داشتنی داره این شهر

امیدوارم زودتر کرونا رفع بشه و بتونیم به شهرهای زیبای ایران مسافرت کنیم.

  • حامد متقی

حرکت ورزشی برای تقویت عضلات زانو

حامد متقی | سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

در اینجا 8 حرکت ورزشی برای تقویت عضلات زانو برای شما آورده شده است. آیا نگران این هستید که انجام این حرکت های ورزشی باعث آسیب بیشتر زانو یا درد شود؟ بهترین کاری که می توانید انجام دهید تقویت عضلات تقویت کننده زانوی شما و بالا بردن انعطاف پذیری آنها است. حرکت های ورزشی را به آرامی شروع کنید و با گذشت زمان تعداد را افزایش دهید. اگر مشکل زانو دارید با پزشک خود صحبت کنید که کدام تمرین های خاص برای شما مناسب است.

 اول خود را گرم کنید

قبل از شروع حرکت ورزشی برای تقویت عضلات زانو، ابتدا گرم کردن را انجام دهید. می توانید 5 دقیقه دوچرخه بزنید، دو دقیقه درجا بدوید درحالیکه دستان خود را جلو و عقب می برید یا 15 تا 20 دقیقه روبروی دیوار شنا بروید. انجام این کار به شما کمک می کند تمرین ها را بهتر انجام دهید، شما را برای حرکات کششی آماده کرده و خطر آسیب دیدگی را کاهش دهید.

8 حرکت ورزشی برای تقویت عضلات زانو

1-  بالا آوردن زانو

2-  چرخش همسترینگ

3-  بالا آوردن پا در حالت دمر

4-  اسکوات کناردیوار

5-  بالا آوردن ساق پا

6-  قدم برداشتن

7- بالا آوردن پا از پهلو

8- پرس پا

 

حرکت ورزشی برای تقویت عضلات زانو را با تصاویر و بطور کامل بخوانید

  • حامد متقی