لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین کتاب استراتژی کسب و کار

حامد متقی | جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

کتاب پنج حرکت بعدی شما : تسلط بر هنر استراتژی کسب و کار بهترین کتاب استراتژی کسب و کار است. این کتاب پنجمین کتاب آقای پاتریک بت دیوید کارآفرین برجسته ایرانی آمریکایی می باشد. کتاب پنج حرکت بعدی شما در سال 2020 به چاپ رسیده است و به عنوان کتاب پرفروش استراتژی کسب و کار وال استریت ژورنال معرفی شده است.  

پاتریک بت-دیوید کارآفرین ایرانی الاصل موفقی است که می تواند الگوی مناسبی برای بسیاری از کارآفرینان باشد. او در سن ده سالگی و در اوج شرایط جنگی، ایران را ترک کرد. از پناهندگی در آلمان شروع و سپس به آمریکا مهاجرت کرد. با شروع از هیچ چیز به همه چیز رسید. شاید افراد خودساخته کمی را مانند پاتریک بتوان یافت که الگوی خوبی برای مشتاقان کارآفرینی باشند. خواندن تجربیات و آموزه های او می تواند راه گشا و مشوق علاقه مندان به کارآفرینی باشد.   

هم ­اکنون بهترین کتاب استراتژی کسب و کار را در اختیار دارید و نکته ­های مهم و کلیدی را از فردی می شنوید که خودش قبلا این کار را با موفقیت انجام داده است.

پاتریک بت-دیوید که یک ایرانی آمریکایی است تمام تجربیات خود را در این کتاب ارزشمند با نام پنج حرکت بعدی شما ارائه داده است. الهام او از شطرنج بوده است و با این استراتژی اعلام می کند که حداقل باید برای پنج حرکت بعدی خود برنامه ریز کنید و مانند یک استاد بزرگ عمل نمایید.

این کتاب توسط نشر دوران منتشر گردیده است.

  • حامد متقی