لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

نکات اساسی مصاحبه کاری

حامد متقی | پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

1- تحقیق در مورد صنعت و شرکت

یک مصاحبه کننده ممکن است از شما بپرسد که چگونه موقعیت شرکت آنها را در این صنعت بررسی کرده اید ، برای داشتن یک مصاحبه کاری موفق باید بدانید رقبای شرکت چه کسانی هستند ، مزایای رقابتی آن چیست و چگونه باید به بهترین شکل پیش بروند. به همین دلیل از تلاش برای تحقیق دقیق در مورد انواع صنایع مختلف خودداری کنید. به جای آن ، جستجوی شغل خود را فقط روی چند صنعت خاص متمرکز کنید.

2- “امتیاز برتر” خود و دلایلی که شما آن شغل را می خواهید بیان کنید

آماده شوید تا در هر مصاحبه ای سه تا پنج نکته اصلی برتری خود را ارائه دهید ، مانند مواردی که شما را به عنوان بهترین کاندیدای شغل معرفی می کند. یک نمونه از هر نقطه برتری را بصورت از قبل آماده شده داشته باشید (” من مهارت های ارتباطی خوبی دارم. به عنوان مثال ، من یک گروه را بطور کامل ترغیب کردم تا …”). و آماده باشید تا به مصاحبه کننده بگویید که چرا آن شغل را می خواهید – از جمله آنچه شما را در مورد آن شغل علاقه مند کرده است ، چه مزیتی برای شما دارد که آن شغل را ارزشمند یافته اید و چه توانایی هایی نیاز دارد که قبلا گذرانده اید. اگر یک مصاحبه کننده فکر نکند که شما واقعاً علاقه مند به آن شغل هستید ، برایش مهم نیست که چقدر خوب هستید!

ادامه مطلب مصاحبه کاری را در وب سایت چند نقطه بخوانید

  • حامد متقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی