لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

تولید کننده و مصرف کننده

حامد متقی | پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از چیزهایی که خیلی از افراد سعی در انجام آن داشته اند، اتصال تولید کننده ها به مصرف کننده بوده است. هدف از این امر هم کاهش قیمت اجناسی است که به دست مصرف کننده نهایی می رسد. ولی آیا با ساز و کارهای موجود امکانپذیر است؟ 

هر یک از حلقه های زنجیره تولید تا مصرف کننده دارای وظایف مشخص و توانایی های معینی می باشند. بعنوان مثال یک تولید کننده نه تنها دارای وقت برای فروش نیست بلکه دارای امکانات مربوطه نیز نمی باشد. مثلا دارا بودن محیطی مانند مغازه و غیره. البته با ایجاد بسترهای اینترنتی برای فروش نیز هنوز تولید کننده قادر به فروش نیست. زیرا جنس یک تولید کننده با جنس یک فروشنده کاملا متفاوت است. مثلا مهارتهای ارتباطی این دو گروه فرق می کنند.

 

راه حل چیست؟ راه حل قطعا انجام فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی و توسط خود تولید کننده نیست. بلکه راه حل می تواند ایجاد فروشگاه های بزرگ باشد. 

 

به هر حال باید توجه داشت که هر یک از فعالین در حلقه های مختلف زنجیره تولید تا فروش دارای استعداد های متفاوتی هستند و قطعا نمی توانند به خوبی جایگزین یکدیگر شوند

  • حامد متقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی