لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

لطفا

لطفا هر چه دل پاک تان می خواهد بگویید

علائم ویروس کرونا

حامد متقی | جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به جو بسیار سنگینی که امروزه به دلیل ورود ویروس کرونا حاکم شده است، به نظرم بهتره همه ما با علائم این ویروس آشنا بشیم و بهتر آن را بشناسیم. آنچیزی که اکثرا در این مورد می نویسند تب بالا، تنگی نفس و علائم سرماخوردگی است. 

ویروس کرونا سریع پخش می شود و لذا بهتر است که تا جای ممکن توصیه های بهداشتی را در این خصوص رعایت کنیم مانند ضد عفونی کردن دست ها و استفاده از ماسک در صورت سرماخوردگی و ...

 

علائم ویروس کرونا  بسیار شبیه سرماخوردگی است و با مطالعاتی که من داشتم به این نتیجه رسیدم که بهترین روش برای دور شدن از آن استفاده از مواد ضدعفونی کننده است. 

بیشتر علائم ویروس کرونا مانند هر عفونت تنفسی فوقانی دیگر، شامل آبریزش بینی، سرفه، گلودرد و گاهی تب است. در بیشتر موارد، شما نمی دانید که آیا یک ویروس کرونا مبتلا شده اید یا ویروس سرماخوردگی مختلف ، مانند رینو ویروس دارید.

شما می توانید با آزمایش، از جمله کشت بینی و گلو و آزمایش خون را انجام دهید ، تا بدانید که آیا سرماخوردگی شما ناشی از کرونا ویروس ایجاد شده است.  اما  لزومی ندارد. نتایج آزمایش باعث تغییر در نحوه علائم شما نمی شود، که معمولاً طی چند روز از بین می روند.

اما اگر یک عفونت کورو ویروسی به دستگاه تنفسی تحتانی (هواساز و ریه های شما) منتقل شود ، می تواند باعث ایجاد ذات الریه بویژه در افراد مسن، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف و کودکان خطرناک می باشد.

 

امیدوارم این مشکل هم زودتر رفع بشه

  • حامد متقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی